humeyrayse hipp kaşık mama alabilirsin ben pirinçli olanı aldım 4 ay dan itibaren kullanılabiliyor zaten hazrilarken onu anne sütüyle suyla yada mama da katablyosun , arkdsm kullanyor ballı irmikli olanı ..bende ek gıdaya daha dün geçtim ilk kabakla tadm yaptm bugün ikinci gün tekrar tadm yaptrcm ..kaşık mamayida öğlen yada akşam uyumadan veririm die düşünüp almıştım .. pirinçli olan alerjik bebekler de icebiluyor öle yazyodu üstünde kafan rahat verebilrsn ..yoğurt tadımı uapinca iki üç günde belli eder zaten yoğurda alerji olup olmadgni