Kızlar merhaba. 10 aylık bebeğim var. Normalde hiç huzursuz bi bebek değil. Hareket ettiği sürece sorunumuz yok. Ama mama sandalyesi, oto koltuğu gibi yerlerde çıldırıyor. Asla oturtamıyorum. 2-3 dk sonra kıyameti koparıyor. Arabada çocuklar uyur falan biz öyle bişey göremedik😂 Dışarıda altını değiştirmem gerekiyor bazen. Asla yatırıp değiştiremiyorum. Evde de zor oluyor evet dışarda değiştirmek istersen katıla katıla ağlıyor. Oyalamak için her şeyi yapıyorum tabi ki. Neden böyle oluyor sizce? Bizim gibi olan var mı? Varsa sizler nasıl idare ediyorsunuz?