Hanımlar merhaba bebeğim 8 bucuk aylık oldu ilk başlarda biberondan mama kesinlikle iciremiyordum ama son 1 aydır alistirmistim sonradan deneyince içiyordu şimdi de diş çıkarma dönemindeyiz ve yine mama içmiyor mamayı suyu içiyor ama mama almıyor ne yapabilirim fikri olan lütfen yazsın