Merve616161 Kizlar ek gıdaya başladım kabız olmaması için her yemeğe bikac damla zeytinyağı ekliyim diyorum en iyisi ve doğalı hangisi onerirmisiniz
Flower123 Merve616161 en iyisi en doğalı diye araştırmadım.komili kullaniyorum kabızlık sorunu yaşamadım hiç şu an 11 aylık kendimiz doğal kayısından meyve suyu yaparız onu da içiyor öyle bı sıkıntı olmadı
eylul19 Merve616161 bız ege tarfından sıparıs edıyoruz.zeytınyagında en onemlı sey asıtlık dengesı.daha oncekı kullandıgım kızımı kusturmustu ek gıdyaa gecmeden once anne sutuyle verıyodum .bu son aldıgımız marka daha ıyımıs kusma vs yapmadı. Istersenız sızde bır arastırın o sekılde
SeninAnnenBirMelektiYavrm Merve616161 biz kendimiz zeytinyağı yapıyoruz. Kendi tarlamızın zeytinyağını yiyoruz hakimim konuya. Önemli olan marketlerde satılanlara bakın natürel sızma yazsın ve arkasında 0.6 asit düzeyi olmalı yada en fazla 1 asit olmalı. Keşke buralardan gönderme imkanım olsa hem fiyatı çok daha uygun hemde kaliteli
Fatma22 Merve616161 biz bahcemizden gonderm yapiyoruz ama suan elimzde yok .sezonu bekliyoruz. Marketten dgl de en azindan baharatcilardan fln temin edebilirsinz
Giraysmom20 Merve616161 biz gemlikten doğal getirtiyoruz oğlum 29 aylık geçen gün bir tatlı kaşığı vermem gerekti tam 15 dk sonra koşarak tuvalete gittik, anında kabızlığada çözüm, doğalı en iyisi, komili yada diğer iyi markalar aynı etkiyi vermiyor denendi 😂
Melike_nehir Merve616161 kendi bahçemizin zeytin yağını kaynatıyorum iki dakika kadar soğuyo yiyeceklerine katıyorum bazen de bir çay kaşığı içiriyorum işe yarıyor dışardan aldığımız gaz ilaçlarından iyi bence🤷🏻♀️