50 günlük bebeğim var.
Az önce ağzından burnundan fışkırarak kustu. Beyaz renkte, bir su bardağı kadar hem de.
Düşme vs yok. Dün gece biraz terlemişti kundak yaptığım için ama şimdiye kadar hali keyfi iyiydi. Kusmadan az önce emzirmiştim. Normalde 5 dk anca emer bu sefer 10 dk emmişti, sevinmiştim hatta. Hani o mu fazla geldi dicem de 10 dkda da çok değil heralde.
Ateşi 36.5
Normal mi?