Minikbereninannesi yok yok 4de düzelmedi benimki hepten 4. Ayda kudurdu uyku nedir bilmiyor gündüz. Atak ayı mış sözde en zor aymış görcez bakalım 4 bitince nolacak
Yamacbey 4ay 17 günlük ve bende de durum aynı öyle yemeği temizliği geç bazen wc gidince şükreder oldum. Ayakların da salla uyuyunca olduğu yere bırak kenarlarına yastık koy sıkıştır çocuğu bakalım bide onu dene uyanmaz belki canım