Tugbaoyku09 Sadece mama ile beslenen ve bebelac gold kullananlar memnun musunuz? Bebeğinizin gelişimi nasıl?
Edaaag Tugbaoyku09 merhaba aptamil ve hipp denedikten sonra bebelac golda geçtim aylardır kullanıyorum çok memnunum
Edaaag Tugbaoyku09 9 aylık şuan aptamilde kilo problemi yaşamıştık yaramadı mama ama bebelac çok daha iyi hipp tende fazla memnun kalmadım ben
Edaaag Tugbaoyku09 kaç aylık kaç kg bebişiniz. Fazla kiloda iyi değil biliyosunuz sağlığı yerinde olsunda çok takılmayın kiloya biz anneler biraz tombiş bebek seviyoruz hep🙈😇
DeryaSerb Merhabalar ben sma ve hipp denedim kabızlık vs sıkıntı oldu. Şuan bebelac gold kullanıyoruz bir sıkıntımız yok memnunuz