Denizz97 Selamlar. Bebeğim 1 aylık. Doğduğundan beri vücudu çok sıcak. Yani hava serin de olsa sıcakta olsa onun vücudu fazla ısınıyor. Sebebini bilen veya böyle birşey yaşayan var mi ?