bsrtpl benim_adim_ebruli bizim evimizde tv yoktu 4 yıllık evdeyiz yeni aldık. Şu anda keşfetmedi şükür. Şöyle tabii ki acıkınca yiyecek ya da keşifle vs yedirmeyi ben de çook istiyorum. Ancak ben çok yoğun çalışıyorum zamana karşı yarışıyorum. O yüzden pek yapamıyorum
benim_adim_ebruli bsrtpl çalışan olduğunuzu bilmiyordum, o da zor Allah yardımcın olsun. Belki kreş yaşıtları var iyi gelecektir. Konuşma terapisti de araştırın çok duydum şu sıralar
bsrtpl benim_adim_ebruli aynen ilkten direkt onu önerdiler de dedik kreşe başlasın gidişata göre tekrar değerlendirme yapacağız🙏🏻 Çok sağ olun Allah hepimizin yardımcısı olsun
benim_adim_ebruli bsrtpl amin, umarım en kısa zamanda hiç susmasın bu seferde bu çocuk hiç susmuyor dersiniz ❤️