[silindi] Iyi aksamlar kizlar kafam patladi internetden okudum ama anlamadim 5tane olmasi yeterli cisli bezin ama agirli ne kadar gerekirki?bu gun mesela 2kez altini deyisirken yapti cisini bezinde de islakti ama agili ne kadar olmali?1ay 25gunluk bebegim
Nurselihiranur [silindi] kuuzm benim bebeğimin çişinin az olduğu günlerde oldu bende kafayı yemiştim😂 Şimdi detayları aktarıyorum 🙃 5 kez çiş yapması yeterli miktarı çok önemli değil ama rengi önemli Eğer bebeğin çişi hafit koyuysa suyu az tüketiyorsun demek su içmen lazım yada bebeğin terleyip su kaybediyor ısıya dikkat etmen lazım bebeğin boynunu elle nenliyse sıcak geliyor Eğer bebeğin çişi şeffafsa sorun yok Hem doyuyor hem sütünden suyu güzel alıyor aynen devam Ağırlığa falan hiç bakma sen altını açarken 2 kez yapmış zaten 3 kezde hertürlü yapıyordur o beze☺️
[silindi] Ysgl26 ha anladim bazi yorumlarda yaIyor ki margarin agiliginda bazisinda yumurta agirliginda olmasi gerek yaziyor kafam catladi resmen nasil hesapliycam diye simdi 5kez yaptiysa normalmi doyuyormu demek?
Ysgl26 [silindi] aynen öyle internete çok takılma kafayı yersin gğnde 5 tane bezinde çiş varsa tamamdır. Bezlerde göstergeler var 5 tane mavi bez oluyorsa günde bebek doyuyodur. Kilo takibini de yap tabi aynı zamanda
AAhsenn [silindi] canım benim oğlum 4 kez yapıyordu 4 5 yetiyor diyorlar ya o çok minimum bence benim sütüm yeterli gelmedi kilo almadı hiç sarılık bitince kestik mamayı 15 gün anne sütü ile besledim çişkerini saydım 4 oluyordur arada altını açınca yaptığı oluyordu hadi 5 diyelim yeterli gelmedi bebekten bebeğe değişiyor çişini say ama 1 hafta anne sütüyle besle sonra tart 250 gram alması lazım haftada
Ysgl26 [silindi] gayet iyi canım 2 katı olmuş nerdeyse. Benim bebe de 2300 doğdu tam 2 aylık 4800 şuan
Ysgl26 [silindi] ben de sleepy kullanıyorum sarı çizgi yok mu önünde..olması lazım bütün bezlerde var
sherlock [silindi] prima hariç hepsinde var diye biliyodum ben de. Canım gece mesela değiştirmiyosan 2 kez yapmışsa ağır olur bez sen onu anlarsın iki kez say onu. Mesela bi yapıyo yarım mavi oluyo ben uyandırmamak için değiştirmiyorum uyandığında tam mavi oluyo 2 kez çiş sayıyorum ben. Kilosu nasıl?
[silindi] Nurselihiranur anne sutuyle besleniyor canim yoo berrak cisi su gibi ama 5kez yapmaz cok yapiyor bence ben zaten kucukluyumden beri su canavariyim suyu cok severim cok icerim
Nurselihiranur [silindi] tamam o zmn hiç kendine dert etme sen bol bol uyku eğitimi araştır bunları dert edeceğine emin ol o daha önemli😂🥰
sherlock [silindi] canım kilosu gayet iyi çişli bez takip edicem diye uğraşma 💓 açtığınd açiş yapmamışsa 2-3 saatte 1 açıyosundur bi gariplik hissedersin. Bebiş bence gayett sağlıklı 🌸
[silindi] sherlock ne bileyim korkiyorum iste analik ic gudusu:(kilosu iyimi gercekten?doymuyor diye kendimi paraloyorum
sherlock [silindi] bana da oluyo hatta geçen bi post açtım kiloyla ilgili linç yedim kızz hepimiz aynıyız 😁😁 ama birbirimizi rahatlatmamız da gerekiyo