miniksavasciveannesi Kizlar dogum yapali 7 ay oldu bugun kahverengi lekelenme oldu dogumdan sonra adet olmasi oyle birseymi acaba direk kan bekliyodumda ondan sormak istedim ??
Ayse_D miniksavasciveannesi ne yaptınız regl mi oldunuz ? Benimde sadece bir gün kekelenme tarzı kanamam oldu ama geri geçti 🙄
anayim_ben Ayse_D benimde 5ay oldu doğum yapalı, dün lekelenme oldu bugün birşey yok ve hafif ağrım var sizde ağrı olmuş muydu?
miniksavasciveannesi Ayse_D benimde bu yazdigim gun oldu sonra olmadi kanama degil kahverengi lekelenme sokuluyorum galiba doye dusunuyorum
Ayse_D anayim_ben aynı şekilde benimde 5 ay oldu ve dediğiniz gibi 1 gün oldu ve geçti.. ama ağrı vs yok bende