Kızlar iyi akşamlar..
Oğlumda (5 aylık) dün üst köpek dişlerde kabarıklık hissettim kaşıntısı da çok arttı.baktım patlamaya yakınn. Bu durumu tecrübe eden annelerimiz var mı? Eski postları okudum köpek dişi çok zor olur demişler ya da aylarca çıkmıyo öyle kabarık duruyo demişler gerçekten öyle mi ?? Neler önerirsiniz küçük vampir için 😁