Fatmaersoy ben 1,5 ay önce yırt dışına gittim bebek için 10 kg hakkınız var yukarı ufak bebek çantası bebek arabası içinde bana sormuşlardı tek parçamı iki parçamı ona göre poşet vericez demişlerdi ama thy ile gittim benim araba tek parça dönüş pegasustu orda poşet vermediler iki parça nasıl muhafaza ederler bilmiyorum hava yolunu arasanızda detaylı bilgi verirler