Kızlar oğlum dün 11 aylık oldu ama son 1 aydır resmen yapışık yaşıyoruz. Önceden babası oynatırdı ben de evin diğer işlerini vs yapardım ama şimdi ben tuvalete girince bile kapıda sürekli. Uyuyunca bile özlüyorum tabi ama bu şekilde de çok yoruluyorum. Başta ayrılık kaygısı yaşıyor herhalde yakında geçer falan dedim ama geçmedi de.. Acaba diyorum ben mi bir şey yaptım da çocukta travma oldu o yüzden mi böyle yapıyor.. Şaştım kaldım. Var mı bana bir akıl verecek veya aynı şeyleri yaşamış ama atlatmış anneler? Veya kitap vs önerirseniz o da olur. Her türlü tavsiyeye açığım. İyi şeyler duymaya çok ihtiyacım var vallahi.