01esra Kızlar 3.5 aylık kız bebeğim var.Doğduğunda saçı yok denecek kadar azdı.Hâla daha öyle çok ama çok kısa.Kel gibi duruyor.Uzayacak mi acaba? Çevremde yeni doğan tüm bebeklerin saçı var.Bizdeki bu durum normal mi?Bilgilerinizi aktarırsanız sevinirim.