Kızlar merhaba 32+4 de doğdu oğlum şuan 4 düzeltilmiş 2 aylık geçen hafta nörolojiye gittik kontrol için doktor resmen delirtti beni çocuğun kollarından tutup kaldırdı benimkide korktu ağladı ve başını kaldırmadı ellerinide yumruk yapmıştı doktor başını kaldıramıyo elleri yumruk bi sıkıntı var beyin emarı çekelim dedi dedimki bu çocuk erken doğdu 4 aylık fakat düzeltilmiş 2 aylık ne bekliyosunuz başını kaldırıp halay çekmesinimi
Doktorun odasından çıkıp fizyoterapiste gittim ve orda ellerinide açtı başınıdıda kaldırdı zaten bebeğim yüzüstü yattığında başını hep havada tutuyo ve ben geri çevirene kadar hiç indirmiyo sadece sırt üstü yattığında başını kaldırmıyo oda ellerinden tuttup kaldırdığımda başını kaldırıyo allah eeg çektirdik yarın çıkıcak sonucu kızlar allah aşkına cevap verin ister istemez insan düşünüyo herşeyi düzeltilmiş 2 aylık olan bir bebek sırt üstü başını kaldırırmı yada elini yumruk yapması bi sorunmu bebeğim bize bakıyo gülücükler saçıyo nereye gitsek başını çevirip takip ediyo oyuncaklarını tutuyo kendi kendine oyunlar oynuyo lütfen bişeyler diyin