bunemeselaa bence içmeyin :) 30 ml sizi sadece psikolojik olarak rahatlatır, ama bebeğe geçebilir gerçekten çok zararlı Bi kereden bişey olmaz demeyin o daha minicik, normalde fikir vermem ama sormuşsunuz, bende aynı durumdayım çok içesim var ama vicdanım el vermiyor 24 aylık olduğu gün yakacağım bitane :)