cinarinannesi2707 Estetik dikişle sezaryen oldum bugün 25. Gün bugüne kadar hiçbir sıkıntı yoktu bugün elime ufak kabuk geliyor çeksem soyulacak gibi normal mi yaşayan varmı?
Pinarikoo cinarinannesi2707 bende 26 günlük annecim açıkçası aynı problem bende de var ağrı yok ama bazı aralıklar sürekli yanma hissi oluşuyor bilemedim 🤷🏼♀️
Simayelisa cinarinannesi2707 ben doğum yapalı 32 gün oldu benimde estetik dikiş ama hiç öyle bişey olmadı 🙄 neden oluyor acaba doktorunuza sorsanız 🤭
Ebrararin cinarinannesi2707 kabuklanma dediğin pişik oluyorsa kabuklanabilir yanma hissi sıcaklardan kaynaklıdır diye düşünüyorum benimde olmuştu 4 aylık olduk ara ara sızlar terleyince
prensveprensesannesi35 cinarinannesi2707 benimde ayni canim 7 ay oldu bir iki kucuk kabuk hala dusmedi zamanla geciyormus benimde estetik dikis
cinarinannesi2707 Pinarikoo özellikle bu ara gazdan dolayı sürekli çocuk kucagımda emzir gazını cıkar uyut derken ağrımaya başladı sezaryen yerim
cinarinannesi2707 Simayelisa bugün oldu bende emin olamadım ama şimdi internetten baktım biraz kabuklanma yaşayanlar varmış ve normal diyorlar 🤔
cinarinannesi2707 Ebrararin çok terliyorum hergün de duş alıyorum ve kuru tutmaya çalışıyorum ama yakıyor arada
Ebrararin cinarinannesi2707 tm canım normal bu sıcaklarda Bi atlet parçası koyabilirsin araya yakmasın ter geç iyileşir yoksa
Ysgl26 Kabuklanma olur canım yara neticede ve iyileşiyor.. bende yok sanıyodum meper orahı göremediğimdenmil aynada bakınca gördüm küçk küçük kabuk tutmuştu. Yolmayın ki derin iz kalmasın