Bsraala Melmus tamam canım teşekkürler benimki bi mamayı parça parça içiyor o zaman sanırım çok katı olur
siriuss_ Melmus anladım. Diğer postlardaki alerji belirtilerine benzettim de ben bu ara araştırıyordum. Şüphelendiğim için o yüzden sordum🙏yanlış anlamayın
Mervee12 ogretmenanne- ben bebelac gold kullandım ishal yaptı ilk 4 ay kullandıgımda yapmıyordu 4-6 ay arasında ishal yaptı şimdi aptamile geçtik
ogretmenanne- Bsraala ciddem hatırlamıyorum ama arkasında yazıyordu talimatı, sanırım mamanın içine bir çay kaşığı mıydı? çok şükğr bitti bizde reflü belası, darısı tüm bebişlere🙏🏻
ogretmenanne- Bsraala ay darısı bunu çeken herkese🙏🏻 ek gıdaya başlayınca ek gıdaları hiç kusmadı ama ne zaman mama yese kustu, tam bitmesi 8.5 ay😕bizimki cidden çok fena bir reflüydğ
Melmus siriuss_ yok ne demek yememe degil mi valla doktorlar hic biseyde demedi alerji bakalim vs rahat bir bebek cunmu genel olarak