Kubraibis Bebeğim 15 20 dk bazen daha fazla emiyor doymuyor 30 cc sağıp süt veriyorum sonra 30 cc mam veriyorum. Daha 16 günlük silikon başlıkla emziriyorum normal mi doymamasi
nhduman Kubraibis tuvalet olayı nasıl? Yenidoğanlar genelde anne kokusu ve memeye muhtaçtırlar ve hep ağlarlar. :)
milla Kubraibis memeden 1 saat çekilmediği bile oluyordu:) üstelik ben sarılık yüzünden mama da veriyordum. Henüz sizden ayrıldığının bile farkında değil, o yüzdendir. Çişli bez sayısı ve kilo alımı iyiyse doyuyordur.
Kartaaneesiii Kubraibis aynısını yaşıyorum canım bebeğim memeyi tutmadı silikonla verdik 10. Gün hala kilo kaybı vardı doktor sağıp vermemi söyledi. Şuan önce emziriyorum sonra sağdığım sütü veriyorum yetersiz kalınca mama
Kubraibis Kartaaneesiii kilo kaybımız olmadı ama az kilo aldık bizde dün doktor mama takviyesi yapmam gerektiğini söyledi sürekli olmasada ara ara mama veriyorum bende kimi zaman doymuyor kimi zaman doyuyo bu sefer sütüm mü yaramıyor acaba moduna girdim doyuramıyo muyum diyorum kendimi kötü hissediyorum
Kartaaneesiii Kubraibis yok bence öyle düşünmeyin silikon ile emdiği için doyuramıyor kendisini bir doktorun videosunda da görmüştüm silikon uçla bebekler yeterince doymaz demişti
Kartaaneesiii Kubraibis 20 gün şırıngayla kaşıkla verdim ama 10 günden sonra doktor sağdığım sütü 70-80 ml vermemi söyledi onu da o şekillerde vermek zor oldu en son pes ettim biberonla verdim. Hem silikonla emiyor zaten biberondan bir farkı yok
Hale0108 Kartaaneesiii aynı hikaye bizimde enjektörle besledik bizde sarılık olunca biberona geçtik maalesef 😕