Yav delirecegim. 15 aylık oglum var. Kelime dağarcığı gercekten cok genis ne söylesem tekrar etmeye calısıyor ve hafızaya atıyor 20 den fazla kelimesi var kendi adını dahi söylüyor hatta anneanne bile diyor ama anne demiyor. Aslında diyebiliyor 1-2 kere anne dedirttim söyleyip güldü kaçtı öylede güzel diyorki essek sıpası🫠🫠🫠 babası bildigi bütün kelimeleri söyleyip tekrarlattırıyor iş anneye gelince kafa sallıyor…. bunun altında psikolojik bir neden yatabilir mi ya😂 inatlasıyor mu acaba benle? Basına gelen var mı böyle bisey???