1 bucuk aylık bebişim sürekli pırt yapıyor ama kokusu çok feci. Anne sütüyle devam ediyoruz ve kala yapma sıklığımız 4-5 günü buluyor. Geç kaka yapmasında doktor sıkıntı yok dedi ama inanılmaz sesli ve kötü kokulu oluyor pırtı🤢
Normal midir sizce?? Bğyük insan sesinde ve kokusunda oluyor anlayamadık. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda?