_anne_ öncelikle sarılık annenin moralinden geçiyor çiçeğim kendini güçlü tut tut ki sütun olsun
12 aşırı yüksek bir değer değil evet yüksek tabiki
Benim oğlum 4 günlükken 18di yatış verildi
Işın tedavisi de 1 günlük bir program ve inan korkulacak hiç bişey yok 🤗mama vermek istemeyen ben tam 1 buçuk ay mama verdik hala da veriyorum
Mama vermekten korkma tabiki emzir ama