Hanımlar iyi akşamlar;bebeğimde gaz sorunu olduğu için doktorumuz bağırsaklarındaki gaz rahat çıksın diye iki tane şurup verdi. İyi hoş herşey güzel ☺️ Ama elimde giydirecek kıyafeti kalmadı. Ne giydirirsem giydireyim çıt çıtlı badisi dahil hep kaka içinde kalıyor. Hacışakir kullanıyorum. 1 saat 15 dakika da yıkanıyor bebeğimin çamaşırları. Bugün ise makinaya atmadan önce elimle çitiledim çamaşır suyu döktüm (beyaz çıt çıtlı badiler için) sonra makinaya attım pamuklu 2 saat 15 dakika da çalıştırdım. Ama hacışakir değil de peros deterjan kullandım. Ama yine kaka çıkmamış. Ne yapmam lazım bunlar için? Aynı sorunu yaşayan anneler sizler neler yapıyorsunuz? Bebekler için leke çıkarıcı var mıdır acaba ? Şimdiden teşekkür ederim.