Merhaba anneler. 2 ay 23 günlük kızım. Ben doğumdan sonra çok halsiz düştüm. Son 1 ayda 2 kere ishal kusma ile hastaneye yattım. Nasıl toparlıycam bilemedim. Benim gibi olan var mı? Nasıl atlattınız? Nolur yardım edin 🥹🥹 tek başımayım bebeğime tek bakıyorum. Üstüne birde sıcaklar mahvediyor. Klima felan da yok. Ev güney cephe. İyice mahvoldum.