İlk doğumum suni sancı verdiler 4 saatte doğurdum ama o 4 saat bana 727272 saat kadar geldi aşırı zor aşırı ağrılı prenses doğum yani epidıral taktırdım ben ama hiç bi işe yaramadı asla asla sancıları kesmiyor yine şiddeti aynıydı 2. Cocugu asla düşünmüyorum 😂😂😂