Aysktr Kızlar hapı kullanıp eklem yerleri ağrıyan göğüs ağrısı çekeniniz var mı yoksa tesadüf mü bacaklarım ağrıyo inanılmaz sekilde göğsüm falan acıyo bu haptan mı ya dün içmeye başladım
Taftafgiller Aysktr Bende 5 aydir kullanıyorum hic oyle bi ağrı yapmadi bemce tesadüf olabilir zannetmiyorum oyle bi yan etkisi yapacagini da siz yinede prospektusunu bi okuyun derim
Alparslanmom Aysktr adet olunca başladım evet. 7 ay hiç adet görmedim 7 aydan sonra korunmaya başladım
Aysktr Alparslanmom teşekkürler bana da doktorum adet olmadan başlama dedi ama ben korkumdan dinlemedim basladım hayırlısı
Alparslanmom Aysktr hamile olmadığınızdan eminseniz bişey olmaz. Bi test falan yapıp o şekilde başlasaydınız
Aysktr Alparslanmom test yapmıştım evet ama cok sonrasında basladım eminim acıkcası hamile isek noluyo acaba bilginiz var mı