Ya bacılar bana bi yardım nolur. Uyku düzenimiz iyi oturdu aslında ama şu son şekerlemeyi yaptıramıyorum bi süredir. Eğer öğlede kısa uyku yaparsa akşam 4 te bi uyuyor 1 -1,5 saat gece uykusu 8 de başlıyor o yüzden sabah 5 te uyanmalar yaşıyorum. Kaç uyku yapıyorsunuz? Uyanıklık sürelerinizi benimle paylaşır mısınız?
Biz 7 de uyanıyoruz (normalde ama şu şekerlemeyi uzun yaparsa 5 te kalkıyor gün boyu uyku düzeni altüst)
9 bucuk 10 1.uyku(50 dk)
1 de öğle uykusu(2 saat)
Akşam şekerlemesini 5 bucuk gibi yapardı artık yapamıyoruz.
Yanlış nerde bana bi diyin ille şekerleme yapmak lazım mı eğer yaptırmazsam 7 buçukta akşam uykusuna geçiyor sıkıntı yok ama 2 uyku az değil mi daha 6 aylık