UrasEgeBabysMom _anne_ Doktorum doğumdan 1 hafta sonra 20 gün boyunca günde 4 saat korse takmamı söyledi.Ben hiç takamadım rahatsız etti beni. Doğum yapalı 7 buçuk ay oldu buna rağmen göbeğim kalmadı.
_anne_ UrasEgeBabysMom 4 gün oldu benimde en ufak birşeyde dikişim acıyor korseye dayanabilirmiym bilmiyorum
UrasEgeBabysMom _anne_ Göbeğin eriyip erimemesi tamamen beslenme ve hareketle alakalı bence. Hareketsiz kalıp sağlıksız beslenirseniz istediğiniz kadar korse takın yinede o göbek erimez
Hunilininbirii Doktorum ilk günden itibaren takabilirsin dedi ama acıdı takamadım bugün 10. gün yeni takmaya başladım