Sizce çok mu erken? 1,5(ocakta 2 olucak) yaşındaki oğlum altına doldurunca söylüyo ıslak mendili getiriyo altını siliyim diye ama bez asla takmak istemiyo, gidip saklanıyo geceleri de bezi yatmadan önce sıvı alımına bağlı çok çok dolu olmuyo hiç dersiniz ki 1 2 kere yapmış. Tuvaleti gösteriyor bezini çıkartıyorum tutuyorum hadi çişşşş yap bebeğim diyorum ıkınıyo. Ama oturmuyo korkuyo düşücek zannediyo sanırım elimde bacaklarından tutuyorum 1 saat dursa öyle duracak ama çiş falan yapmıyo. Abisinin adaptörünü koyuyorum yinw otuemuyo korkuyo ama hep orda öyle çiş yapıyormuş gibi durmak istiyo. Nasıl eh yapıyosun muaz diyorum eğiliyor ıııhh diyo ıkınıyo bizim oturaklı alaturka nerden gördü bilmiyorum 😁😁 sizce erken mi ne yapmam gerek