Oğlum 43 aylık. 2 ay önce tuvalet eğitimine başladık. asla öğrenmek istemiyor. Çişi canı isterse söylüyor söylemese de pek kaçırdığı olmuyor altına. Ama kakasını altına yapıyor. İç çamaşırına yani. Defalarca anlattık defalarca konuştuk bu konuyu. Tuvalete gitmesi gerektiğini. Ne yapsak olmuyor çocuk kakasını altına yapıyor. Yapınca da söylemiyor.😭😭😭 Lütfen önerileri bekliyorum.