Elf19 2.ay aşıları hakkında deneyimleriniz neler? Özellikle verem aşısı ateş yapr dediler ne yapmak gerek ?
Eminegokhan Elf19 bugun sabah yaptrdm aşıyı ateş düşürücü vs hic bsey vermedim henüz ateşi falan yok. Hemsire dedi bazı bebeklerde ates olmuyo bazlarnda oluyo hafif ckarsa ates düşürücü verirsin ddi
nrtn1234 Elf19 ben de dün yaptırdım, 3 aşı birden yaptılar hatta, acaba her yerde uygulama böyle mi merak ettim. Çok canı yandı oğlum çok ağladı, iki bacağına ve koluna yapıldı. Öncesinde bi çay kaşığı calpol vermiştim, ateşlenmedi şükür.
Elf19 Eminegokhan ben de bugğn sabah yaptırdım bana da aynısını dedi hemşire inşallah kolay atlatırız geçmiş olsun size de
dilara5258 Canim benim kizimda ilk gece biraz ates yapmisti calpol vermistim 1saat sonra dusmustu tabi birazda huysuzluk yapti 2gun ama sonra normale donduk insallah kolay atlatirsiniz
Eminegokhan Elf19 amin inşallah canm sizede geçmiş olsun ateşi 39 dan aşağı düşmezse doktora götürürsün dedi
Xwoman Yarin bende görüşü cem bebekleri endiseleniyorum. Cok fazla huysuzlanirlar mi cok ates yapar mi vs