Benim 2 aylık olmak üzere son 2 haftadır arada silikonsuz veriyorum ama bazen çıldırıyor o zaman hiç zorlamadan silikonlu veriyorum. Ebe yanlış demiş çok acıksın diye. Hastanede emzirme danışmanı vardı 1 aylıktı silikon bırakmak in gitmiştim tekrar danışmak için, benim sıpa silikonlu emen o değilmiş gibi löp löp aldı. Yalancı çıkardı beni. Evde bana 1 saate bit ver süt alışsın memeye dedi. Çok acıkırsa sinirlenir ve almaz dedi ki öyle oluyor bazen acıkınca sinirleniyor almıyor.
Streste yapmamak lazım bence emiyor mu emiyor zamanla bırakır.