Gamzess3 Kızımın bir haftadır ateşi yükseliyor sonra kendi kendini düşüyor doktora gittim tahlilleri verdim salı günü alacağım ama bu neden oluyor 38 buçuğa kadar ateşi çıkıyor sonra kendi kendine düşüyor bilen varsa yazarsa çok mutlu olurum?
Sakilli Gamzess3 kaç aylık dış ateşi gibi ama dış 38 in üstüne çıkmaz iner tekrar bilemedim doktor bişi demedi mi
Sakilli Gamzess3 benimki de 8 aylık inşallah enfeksiyon yoktur . Distendir diyelim o zaman.ama tahliller geç çıkacakmış o kötü olmuş salı gününe kadar enfeksiyonsa müdahale etmek gerekir
Sakilli Gamzess3 yok öyle bir proplem olmadı da doktorumuz bilgilendirmisti artık dış gelebilir diye dış atesisinin 38 e gelip düşer diye oradan aklımda kaldı henüz öyle bir durumla karşılaşmadım ama salı günü çok geç bence enfeksiyonsa ona göre ilaç tedavi bişi olur diye düşündüm umarım enfeksiyon değildir