Emnedmr Emine003 anne sütü bebeğin ihtiyac duyduğu seye gore değişiyor diye biliyorum su ihtiyacı olduğunda su gibi gelirmiş ama sizin sürekli boyle geliyorsa doktorunuza danışın yada sağım işlemini uzun tutun on sütü sadece sagiyor olabilirsiniz
Emnedmr Emine003 bide yediklerinize dikkat edin mesela yesil sogan tüketiyorsanız sütün tadini etkiler çoğu bebek icmek istemez sütün tadini etkilemicek seyler tuketin ceviz yumurta gibi seyler tuketin kuru yemis sutun kalitesini ve yag oranini artirir
Emine003 Emnedmr yok canım yeşil soğanı sevmem tuketmiyorum hiç Tamam canım önerilerin için teşekkür ederim dikkate alicam yapicam inşallah 🤲🥰
Gunesimbenim Yemekleşrneize kimyon katın sütün tadını güzelleştiriyor bebekler seviyor. Ve çiğ ceviz badem yiyin sütünüz ün yağlanması için. Bu sıcak günlerde sütünğzğn çoğunun su olması normal bebeklerin ihtiyacına göre değişir sütünüz
Gunesimbenim Gunesimbenim birde yanlış alamazsanız aidin Salih in kitabında çok sık cinsel birliktelik de sütün tadını bozar. Bebeğin içmediği o sütü sağın. Sonraki sütü içeçektir yazmış Ne kadar doğru bilmiyorum bizim haftada 1 yada 2 zor oluyor bebekten, yorgunluktan fırsat kalmıyor o yüzden bilmiyorum. Bilen annaler varsa yorumlarını bende merak ediyorum
Emine003 Gunesimbenim sağol canım Allah razı olsun önerilerin için dikkate Alicam kesinlikle yapmaya çalışıcam 🥰
Emine003 Gunesimbenim canım şöyle ki benim hâlâ kanamam kesilmedi ve doğumdan sonra sadece bir defa cinsel birlikteliğimiz oldu bunun içinde ayrıca doktora gidicem salı günü inşallah çok fazla bi kanama değil çok azıcık azıcık hergün geliyo ama bitmedi bi türlü
ilknur0403 Emine003 süt ve süt ürünleri tüketimini kestiysen canım ondan olabilir kalsiyum takviyesi başla kendine hemen. Omg 3 takviyesi al ve tuzsuz kabak ye en az 1 avuç ki sütun yaglansn su tuketimini çok aşırıya kaçma oda sütteki su oranının arttirıyor. Ara ogunlerinde kabuk kuru dut kuruyemis yemene dikkat et bi iki güne düzelir
Emine003 ilknur0403 canım süt ürünlerini kestik ama yoğurt peynir ayran bunları yiyebilirsin dedi hafif düzeyde bir süt alerjisi dedi ve bol yiyorum özellikle yoğurdu tuzsuz kabak tamam canım yicem inşallah kuru yemiste yiyorum fakat daha dengeli yerim teşekkür ederim canım 🥰
ilknur0403 Emine003 rica ederim aynısını yaşadım sut ve süt ürünleri tüketimini azalttim direk sut etkilendi danismanda kuru dut ile kabağı soyledi birde gereğinden fazla su tuketmek de sutun kalitesini bozuyor dedi bende bana soyleneni söylüyorum öyle herkese umarm hemen toparlanr sütun 🙂
Emine003 Emnedmr 10 dk Felan canım Elhamdülillah sütüm çok ama oğlum icmeyincede bi anlamı yok maalesef insan üzülüyo 😔