Mervebbr Kizlar 2 aylik olduk 1 aylikken filan kendiliginden kakasini yapiyordu emziriyorum ama sütüm yeterli gelmiyor mama destegi ile doyuyor 4 veya 5 gunun sonunda fitil ile yaptiriyorum sizdede varmi boyle durum veya oldumu 😏 ne yapmam lazim
Drysn Mervebbr benimde 2 aylıkken öyleydi mamasına yarım çay kaşığı zeytinyağı koyun doktorum söyledi bana birde korkmayın şuan 4,5 aylık ve sıkıntı geçti zamanla oradaki kasları gelişiyor ve öğreniyorlar
Gunesimbenim Mervebbr bende aynı durumdayım 1 aydan sonra 9 yada 10 gün tutuyor ilk zamanlar çok korktum bir kere acile gittim lav an yaptırdım. 2 kerede 8. Günde fitil verdim doktorum gaıznı çıkarıyorsa korkma yapar bazı bebekler kakasını tutar büyüdükçe süre kısaşçlaşak endişe etme demişti ama benim ilk bebeğim olunca hergün dua ediyordum masajlar zeytin yağları içirmeler falan. Artık olurum bıraktım kendi 9. Gün falan yapıyor hiç sıkıntı yapmıyorum. Hatta kakasını yapmaya yakın 1 gün önce falan gazı inanılmaz zkötü kokuyor diyorum bugün yarın yapacak
GncColak Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal demişti doktor, fitil kullanırsanız uyarana alışır ve bu sefer de bir uyaran olmadan kakasını yapmaz, aklınızda bulunsun.
Mervebbr Gunesimbenim aaa evet çok kötü kokuyor bekleyeyim bende fitile arkadaşlarin dedigi gibi aliştirmak istemiyorum gaz ilaçlari var onlari kullaniyoruz onun sayesinde gazini cikariyor