Burcusimaaaayy benim kızım 6 aylık olmak üzere. Doğduğundan beri hiç gündüzleri uyumadı. Son bir haftadır öğlen uykusuna yatıyor, bu sefer de akşam uyuması 12yi buluyor neredeyse. Bir uzmandan gündüz uykusunun önemli olmadığını ama 20.00-02.00 arasındaki uykunun gelişim için önemli olduğunu dinlemiştim, doğruluk payı ne derecedir bilmiyorum.