Srpzngn BeKbra asidan sonra calpol kullandik.Fitili de gaz sancisi oldugunda acil de yazmisti doktor cok agrisi olursa kullan demisti.Ates icinse 38,5 u gecmedikce kullanmayin ani dusurur zararli demisti
Sevilayy_1 BeKbra Ateş çok çıkmaz ama yinede evde calpol bulunsun fitil ateş düşmezse verilmeli bence 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Elifkrl BeKbra fitilide kullandım calpol surubuda ikisininde bir yan etkisini görmedim içiniz rahat olsun fitil rahatlatıp birde rahat uyutuyor cocugu
nesli3310 Suzitosuzi peki pedifen yada petitus yanlış yazmış da olabılırım bunlar var bende kullanılabilir mı
Ballar Bende yakın zamanda aşı olduktan sonra ateş olmuştu ama 38 39 malum yaz hava sıcak sürekli suyla geçirmeye çalıştım ve evde calpol yoktu ateşi 40.1 bılunca fitili yarım verdim yani Allah korusun havale geçirmesinden iyidir çok yüksek durumlarda calpol çok fayda etmiyor