oykumoms Güzel anneler 10 gğne kadar normal biliyorum ama içim böylede rahat değil. 44 günlük kızım 5 gün oldu hala kaka yapmıyor karnı şiş değil gazını çıkarıyor ama gğn içinde çok ağlıyor. Kakasını yapmasını istiyorum ne yapabilirim belki o yüzden ağlıyor
amansallagitsin oykumoms o yuzden agliyor cnm bnm kizimda sadce anne sutu aliyordu 5 gun yapamadi o gun boyu uyumadi agladi huzursuzdu doktoruma yazdm lavman verdi onu kullandm yapti uyudu rhtladi yvrm size tavsiye ilk bi ayak topuğuna ve karnina masaj yapin baktnz hala tik yok doktorunuza danisin
Yaprakkkk oykumoms kakasını yapmak için de zorlanıyor olabilir. Probiyotik deneyebilirsiniz aşağıdan gaz çıkarmasına yardım eder. Biogaia iyi gelmişti bize
kelebek_17 oykumoms kulak temizleme pamuğunu zeytinyağına batırıp popoya 1 cm kadar sokup uyarın demişti doktorumuz, işe yarıyor.
oykumoms amansallagitsin youtube den masaj videosu bile izkeyip masaj yaptım ama pek etkili olmadı sanırım belki lavmanla yapar
Sblglrr oykumoms bana doktor zeytınyagı ver demıs tı ılk basta premature dogdu gazını cıkartıyodu ama kakasını yapamıyordu bızde cay kasıgının ucuyla verıyodum yapıyodu
Nurumay Bir çay kaşığı soğuk sıkım zeytinyağı ver yarım saatte etkisini gösteriyor doktor önerisi ile iki gün önce bende yaptım ve işe yaradı
AAhlas oykumoms 1 çay kaşığı zeytinyağı içirin karnına zeytinyağı sürüp üstüne sıcak olacağı birşey koyun ve popusuns kulak çöpüyle çok az zeytinyağı na batırıp sürün. Bunların hiç birine rağmen gelmezse ki bizim öyle oldu doktorumuz fitil verdi ve bırakır bırakmaz fitili çocuk çıkardı rahatladı.
amansallagitsin oykumoms gun boyu yapmaniz lazim bi kerecik olmaz gun boyu yaptinis baktnz hala tik yok o zaman doktora danisin
Earwen oykumoms bizim de çok benZer durum. Doktor 28 güne kadar bile yapmasa ( anne sütüyle besleniyorsa) araştırmalar normal dıyor demişti.o yüzden kaka konusunds rahatladık ama gazı bizimkisinin de kötü kokuyor. Baya büyük insan kokusu sanki. Cam falan açtırır o derece