Kızım 6 aylık geçen gün ayaklarını yere basayım bir deneyeyim dedim baktım ki sağ ayağını tam basıyor ama sol ayağını basmıyor eğri tutuyor. Henüz çok erken biliyorum ama iki ayağını henüz dik bir şekilde yere basmaması normal mi? Kafamı karıştırdı bu durum endişelendim.