yoncasakin Aranızda korona olup bebeğini emziren oldu mu daha çok küçüğüz 1 aylık bebeğim ona da bulaşmış olabilir mi diye korkuyorum 😒
Pelin-1 yoncasakin emzirebilirsiniz ben de bebeklerim iki aylikken oldum doktorum emzir demişti ebeyim ayrica emzirilmesi yonunde egitim veriyorduk hep
aziz_sevara yoncasakin bende emzirdim birşey olmuyor diye biliyorum. Ama benim oğlum 14aylıktı o zaman
amansallagitsin yoncasakin cok gecms olsun 2 bucuk aylikken mi 3 aylikken mi ne corona olmustum 3 maske taktim emzirdim anneme yada esime verdim cok temasta bulunmadim. Siz mutlaka sarimsak tuketin bol sebze meyve tuketin ki bebekte vitamin alsin direncli olsun
Gezginkisisi yoncasakin emzirmeniz bebeğinizin faydasına bile dokunur ☺️antikorlar geçer bebişinize böylece. 🧡
Gmzynpasya Pelin-1 bol bol emzir şimdi bebeğin de covid dır bol bol emzir sende ağır ilaçlar kullanma
iremnr yoncasakin tabi emzirebilirsiniz hatta emzirmeniz çoookkk daha iyi ve faydalı olur bu dönemde. Bizde 3 aylıkken atlattık ağırdım hemde geçti mi bilmiyorum BİLe evdeki herkes covid di. Bebekler çok daha kolay atlatır
Mehmetefeannesi yoncasakin maskenizi takın elinizi temiz tutun hiç birşey olmaz Allah’ın izniyle. Ben doğuma girdiğimde koronaydim bulaş olmadı bebegime şükürler olsun.
Buse1609 yoncasakin Bizde 3 aylıkken corona oldum doktorumuz aksine bol bol emzir dedi. Maske takıp elinizi yıkayıp emziren bence
ALPASLANINannesi yoncasakin dogumdan 2 gun sonra kovid oldugumu ogrendim doktor emdirmwye devam etmemi soyledi emdirdim cok sukur birsey olmadi
Alparslann27 ALPASLANINannesi nasıl beslendiniz bizde 27 günlüğüz büyük ihtimal koronayım çok ağrım var
ALPASLANINannesi Alparslann27 bol bol sivi aldim ve meyve sebze beslenmeme dikkat ettim ama benim agrim pek yoktu hafif atlattim
Alparslann27 yoncasakin bizde 27 günlüğüz büyük ihtmal bende koronayım ağrılarım var nasıl atlatcam ilaçsız lütfen yardım
Pelin-1 Alparslann27 ben hafif gecirdigim icin pek bir sey yapmadim emziriyorsaniz yapilacak tek sey parol içmek maalesef. Gunde1-2 fincan bitki cayi da olabilir. Ve bol su kesinlikle cok onemli