OglumAlp öff o sütün yetmiyo diyenleri sütümde boğmak istiyorum. Çok bilmişler. Bebek her zaman aç olduğu için emmez. Bazen gaz çıkarmak için, bazen uykuya dalabilmek için, bazen annesinşn kokusuna ihtiyacı olduğu için bazen de sadece keyif yapmak için.. bakmayın kimseye bebeğiniz ne zaman isterse verin memeyi