Mlkee Benim oğlum da 9.ayda bir başladı dün tam 11 aylık olduk resmen bambaşka bir çocuk oldu.
Geceleri 2’den fazla gık demeyen çocuk 10-15 dakika aralıklarla bağırarak uyanıyor.kıpır kıpır bütün gece.gündüz uykusu yok denecek kadar az.
Henüz hiç dişimiz de yok ama belirti de yok.