Kızlarr birşey sormak istiyorum fikirlerinize ihtiyacım var
Oğlum 4 ay 10 günlük çok şükür sakin bir bebek akşam en geç 8.30 da KENDİ YATAĞINDA gece uykusuna geçiyor 🧿 Gündüzleri de kısa da olsa yine uyur 🧿 Sorum şu ki ben oğlumu babaannesine bırakıp bir yere gidemiyorum ( 1 arka sokağımızda oturuyor) k.validem sağolsun bırak der ama sanki ben olmayınca uyku düzeni bozulcak veya birşeyleri eksik yapcaklar diye bırakıp bir yere gitmiyorum her yere oğlumla gidiyorum ama bu aralar çok bunaldım eşimle baş başa vakit geçirmek istiyorum eşim de bırak diyor , bende bırakmak istiyorum ama aşamıyorum bu durumu kafamda hep kuruyor duruyorum kötü bakcağından değil ama kurduğum o düzen bozulur diye korkuyorum