Nurakin077 endiselenmeyin benim de bebegim ellerini yumruk yapiyordu, ozellikle uyurken. Ben de cok takılıyordum, doktor nörolojik muayenede onde gidiyor dedi her muayenede, rahatladim sonra cok sukur. Onu da birakacak merak etmeyin. Hicbir seyi de eksik yaptiginizi sanmiyorum, vicdanıniz rahat olsun. Internetten su ay sunu yapar sacmaliklarini da okumayin, onlara kalsa 4 aylik bebek kosacak…