TuubaNil SineMila 3.ve 5. Ayda rotayı yaptırdım. 5. Ayda menenjit B ilk dozunu olduk herhangi bir yan etki olmadı. Ben tüm aşıların yapılması taraftarıyım
Hazarr Ben her ikisinide yaptırdım eğer maddi olarak durumunuz el veriyorsa yaptırın derim çok önemli bence hatta dün yaptırdım menenjit aşısını 650 tl verdim sonrada üzüldüm durumu olmayan nasıl alıcak bu kadar pahalı diye keşke devlet bu aşılarıda karşılasa bütün bebekler yaptırabilse doktorum 3 doz önerdi belli aralıklarla hepsini yaptırıcam inşallah 🙏🏻