Esisat bizim 15 günlükken falan hep sınırdaydı 15-16 oldu 17 olsaydı yatıracaktı drumuz ben o dönem kafayı yemiştim hep 40dkda uyandırıp emzirdim 2 gün boyunca saçlarımı ıslattım burnuna falan soktum iyi bi yöntem değil ama yapacak bişeyim kalmadı burnunu sıktım falan işte şu an 43 günlüğüz çok şükür Rabbim acil şifalar versin size de