Masalll06 Çalışmayı düşünüyorum 22 aylık kızım var kreşe vereceğim mecburen fiyatlar hakkında bilginiz var mı ?
hulya1406 Masalll06 benimde 21 aylık kızım var.Yenikent’te oturuyorum 1800 dediler yakınımda yeni açılan bir kreşe.kendimde önlisans çocuk gelişim mezunuyum.Çalışabilseydim kızımı da yanıma alıp çalışacaktım ama şuan için dolu maalesef.İhtiyaç halinde dönüş yapacaklar inşallah 🙏
Aykizinannesiii Nerede oturuyorsunuz ablam sincanda bir kreş de öğretmen 2600 müş çok donanımlı bir yer değil orası bile oyleyse fıyatlar uçmuş
Masalll06 BebeLina bende 5100 fiyatı aldım bi yerden çok iyi aslında içime de sinen bir yer ama daha uygunu varsa diye araştırıyorum :(
BebeLina Mervemm0 evet aylık fiyat ama benim kızım 16 aylık 2 yaş üstü sanırım bir tık daha uygun 5.000 gibi artı “kırtasiye” ücreti
06arzu Çankaya Birlik, bizde 3.500 TL’ye yazdırdık. Erken kayıt indiriminden yararlandigimiz fiyat bu.