Arkadaşlar kızım 3 yaşında kreşe başladı 3 haftadır. Sürekli hastalanıyor şimdi de kusmaya başladı öksürük vardı öncesinde de doktora götürdük boğazında balgam var ondan öksürünce kusmuş dedi antibiyotik ve öksürük şurubu verdi. Kullanmaya başladım ishal oldu sonrasında da geçer dedim geçmedi antibiyotiği kestim yan etki yaptı diye sonraki gün tekrar doktora gittik antibiyotik ishal yapmamıştır devam edin dedi prebiyotik verdi serum taktılar serumdan sonra ishal geçer dedi geçmedi hala devam ediyor ve yapınca çok yoğun yapıyor üstünden taşıyor şimdi de bacaklarının üst tarafı ve karnının üzerinde kızarıklıklar çıktı ne yapacağım bilmiyorum doktor bir şey yok demişti tekrar başka doktora mı götüreyim başına böyle bir şey gelen var mı biraz olsun rahatlamak istiyorum 😞