asnr_as Bebeğim 1,5 aylık sadece mama ile besleniyor 60 cc fazla içmiyor nasıl arttırabilirim aynı durumu yaşayan var mı
Miranbaby22 asnr_as canım 1 buçuk ayliksa normal benim bebeğim de sadece mama iciyo şuan 5 aylık olacağız gündüz 90cc gece 120 iciyo. Kendi içmek istemiyosa zorlama bence çünkü zaten 60cc iyi ayına göre
EmirMom asnr_as tam acıkana kadar teklif etmeyin ağlayınca çok açıkınca teklif edin 2.5 3 saate bir 100 falan içmesi gerek bence öyle düzen oluşturun
asnr_as EmirMom ağlayasıya kadar vermiyorum alarm kuruyorum düzenli olsun diye doktorumuz 3 saat dedi ama yünede 60 fazla içmiyor
asnr_as Miranbaby22 fazla içse bile kusuyor zorlayamıyorum yeterli geliyordur inş kilo alımını takip edicem bakalım bu Arada siz hangi mama yı kullanıyorsunuz
Miranbaby22 asnr_as aptamil kullanıyorum canım. Ben doktora da sordum benim bebeğim de bi dönem az içmeye başlamıştı normal olduğunu söyledi ama senin bebeğin ayına göre mama miktarı zaten normal endişelenme bence
asnr_as Miranbaby22 aptamil gaz yapmıyor mu biz mama yı da oturtamadık ilk annelik acemiliğini yaşıyorum yani
Miranbaby22 asnr_as yaptı ama hepsi az da olsa yapiyo benim bebeğim hiç emmedi doğduğundan beri aptamil kullandım diğerlerini kabul etmedi